středa 31. července 2013

Wishlist - Beauty must haves

Každý má nějaká přání. Rozhodla jsem se podělit se s vámi o můj další wishlist. Můj první byl o cestování takže tenhle zaměřím na kosmetiku a make-up.
Jsou to věci, které si určitě jednou hodlám pořídit.

Jako první věc, kterou bych chtěla je určitě balzám na rty EOS. Jsou neuvěřitelně rozkošný. v Česku jsem ho ještě neviděla a asi neuvidím. 
Jako další bych chtěla štětce od Real Techniques. Docela mě láká i Sigma, ale RT více. Už na první pohled vypadají dobře a myslím že tak nejen vypadají. Asi si je začnu skupovat po jednom. :D 
Tohle si myslím, že nebudu mít nikdy. Možná až si budu sama vydělávat, protože můj táta určitě nezaplatí cca 1300 za jednu 'blbou' paletu stínů .. a ještě když chci dvě.. :D 
Myslím, že netřeba komentář. 
Další je tahle řasenka. 
Ta bambulka je prostě cute. 
Juchůůů další 'nedostupná věc' :D 
Rozhodovala sem se mezi červenou a růžovou, hádejte která vyhrála. 
To balení je neuvěřitelně krásný a věřím, že je krásná i ta rtěnka. Za ty prachy by měla být. :D
Moc bych chtěla Albatrose od Nars
Líbí se mi, to jo. Dělá nádherný efekt na tváři, ale moje nejlepší kamarádka po něm touží asi tak 123456x víc než já, takže kdyby se mi dostal do rukou, tak bych jí ho s radostí věnovala. 
 Jako další tady máme zase balzám. Tentokrát profláklé Baby Lips 

A jako poslední bych chtěla asi tuhle rtěnku od NYX
Už jsem si jednu růžovou rtěnku pořídila a to sice 906 Hot Plum od Maybelline

Tak to je prozatím můj wishlist. 
Stejně se sem většina těch věcí co u nás nejsou ani nedostane. Ale tak plánuju určitě výlet do USA tak snad něco ulovim .. :D 











3 komentáře:

  1. já z tvého seznamu bych brala Naked a Albatros :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naked a Albatros a RT štětce to je i má krevní skupina... stejně jako mě láká Sigma :)))... btw. ten balzám jsem viděla u Plum Foolery http://www.plumfooleryshop.cz/Dekorativni-kosmetika/Rty/Balzamy-na-rty/EOS-balzam-na-rty-POMEGRANATE-RASPBERRY tak to kdyžtak zkus tam :)

    měj se fajn,
    Joanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom balzámu vím ale děkuju :) Chtěla bych si je prostě osahat a tak, víš co, pro dobrý pocit :D

      Měj se kráásně :)

      Vymazat