úterý 2. července 2013

Guerilla Gardening | Essence ♡ Velvet nails

Když jsem poprvé slyšela o Velvet nails, jinak chlupatých nehtech byla jsem naprosto nadšená! Nejdřív se mi ani nechtělo věřit, že něco takového existuje. Potom přišla essence se svojí GG kolekcí a sen se stal skutečností. Hned jsem nalítla do drogerie a pořídila růžový pudr a i příslušný štěteček. Dohromady mě to stálo okolo 100Kč. Byl k tomu i stejně růžový lak, ale já takový mám, tak proč bych si měla kupovat další? Ještě byl drahý. Okolo 50kč za takovou basic barvu.
Použila jsem lak od Avon v odstínu Viva Pink.

Celkové nanášení bylo docela zmatečné. Táta nemá rád smrad laku takže jsem měla otevřené okno, což nebyl dobrý nápad, protože ten pudr tak trochu lítal :D Myslím, že jsem ho na začátek spotřebovala zbytečně hodně, ale naštěstí jsem měla záchytný papír a vše jde nasypat zpátky.Pudr má dvojtý uzávěr. Šroubovací víčko a pak takový špuntík. Štěteček slouží skvěle. Dobře se to s ním všechno smete a nehty ve finále vypadají opravdu zajímavě a jsou na dotek jako plyšák.

Ale ouvej. Mohlo mě napadnout dřív, že něco takového vodu nevydrží. Po sprše mi zůstal trochu chlupatý jen palec, což je myslím si škoda. Takže nevím, jak to udělat protože v průběhu dne se naše ruce setkávají často s vodou. Pokud nejste čuňata a nevynecháváte mytí rukou po WC. Nevím, zkusím to ještě jednou. Třeba větší vrstvou a možná že to vodu vydrží. Každopádně samotné růžové nehty jsou taky fajn. :)


2 komentáře: