úterý 16. července 2013

Love 193 km away

Dlouho jsem přemýšlela, jestli tenhle článek vůbec budu psát. Jelikož mi na ask chodilo dost otázek ohledně Moniky, proč spolu nejsme, jestli se kamarádíme... Tak jsem se rozhodla že vám to napíšu. Hezky od začátku do konce :)

Psalo se 1.5. 2011. Už ani nevím jak to bylo. Jen vím že jsem na iGirls narazila na jednu malou roztomilou slečnu a jak u mně bývá zvykem, dala jsem jí malé a nevýznamné + Nevýznamné? Tohle plus mi v podstatě změnilo život :)
Ona sama mi napsala a už to začalo. Psali jsme si nejdřív na IG a pak na Facebooku. Byly to dny plné úsměvů a flirtu. Obě jsme byly po nevydařeném vztahu :D

Někdy si říkám jaké by to dnes bylo kdybych to blbé plusko předtím nezmáčkla. Kudy jsem chodila tak jsem se usmívala.

Chcete pokračování? :)

3 komentáře: