středa 3. července 2013

Dája & Far Cry 3

Další hra, kterou žeru jako GTA je Far cry. Všechny 3 díly! Nemůžu se dočkat Far cry 4 <3

Líbí se mi ta propracovanost příběhu, ty mise a nebo postavy. Hádejte která asi nejvíc. Mazec, jak jdete po džungli a najednou vás sežere tygr nebo medvěd. Když se potápíte a může vás napadnout žralok. Prostě úžasný.


Potom jsem začala hrát kooperaci. Vážně nechápu jak může Fly říkat že není dobrá když jí zřejmě ani nedohrál? Mně dobrá přijde, vlastně víc než dobrá. Když teda nechytnete nějaký team looseru kteří vás ani nepřijdou oživit :D 
Je fakt, že je někdy zabugovaná až to pěkný neni takže při misi Útěk z vězení máte hned od začátku vlastní zbraň (což ale neva xD) a podobně. 
A nebo se prostě objevíte jako duch .. 

Nebo potkáte létajícího Seta 

Takže je lepší, když máte stálého parťáka který vás přijde oživit ať se děje co se děje! Vážně, my s Jirkou spolu nahráli už strašně moc hodin a když už nás přestalo bavit normální střílení začali jsme si vymýšlet různé akce. Jako že půjdeme s brokovnicema (to nebyl dobrej nápad) nebo budeme Snipeři a nebo prostě stealth aka Robin Hood. Ten luk je ve hře prostě boží.
Tohle jsou moje asi nejpoužívanější loadouty. S prvním hraju v podstatě pořád. Loadout si můžete vytvořit jaký chcete. Skládá se z primární a sekundární zbraně, vybavení, nějakých schopností a bojového pokřiku.
Ten můj tvoří P416 s odstřelovací úpravou, luk predátor se zápalnými šípy, dále malá sumka na granáty a náramenní pás který mi zvyšuje množství nesených nábojů. Jako bojový pokřik jsem si zvolila " tvrdost "  který posílí maximální zdraví spolubojovníků a trochu je ozdraví. Ty pokřiky jsou myslím že fajn, protože když po vás pálí a vám dochází zdraví někdo vám tím pokřikem může docela pomoci.
Schopnosti si dávám podle nálady. Nejlepší schopnost je asi touha po krvi, protože pokud dáte headshot tak vám to doplní zdraví. Ve stealth si dávám například rychlejší nabíjení a hlavně odhlučnění.

V kooperaci ve far cry máte na výběr ze 4 postav.
Callum, Tisha, Leonard a Mikhail 
Každá ta postava má svojí historii a příběh každého z nich mě zaujal. Nejvíce asi Mikhaila ale stejně nejraději hraju s Tishou. Přece jen jsem holka, tak mě to k ní více táhne :D Když jdu hrát veřejně a někdo mi Tishu vyfoukne, jsem schopná toho dotyčnýho 'seřvat' ať mi jí kouká navalit. :D 

V kooperaci se mi líbí taky to, že v každé té kapitole máte soutěž. Na začátku mě mile překvapily čtyřkolky, je tam ale i soutěž se sniperkou nebo třeba házení granátů které mám taky ráda. Nesnáším střílet RPGčkem protože ten člun prostě nikdy netrefím a když jo, tak je to náhoda :D 
Když si stáhnete DLC máte i více skinů na postavy. My máme nejraději skin válečníka.
 Všimla jsem si že v kufříku který když seberete tak vám dá posilovací injekci, jsou houbičky které jste v příběhu měli najít pro Dr. Earnhardta :D
 Když jde Jirka obědvat a nechá zaplou hru, tak ho z nudy upaluju a nebo mu nastřílím celý zásobník šípů do zadku. :D
 Taky jsem během čekání narazila na to, že když o vás v táboře ví tak vystřelují světlice a pořád něco křičí.
Když jsme asi 56789x zkoušeli jít jinou cestou v jedné misi, pořád jsem umírala v takové divné poloze :D

Celkově ode mě dostalo far cry 11 bodů z 10 :D 
Jo a určitě koukněte na let's play FlyGuna <3

Kdo by chtěl moje Uplay jméno ať mi napíše ;) Zahrajemee 

Žádné komentáře:

Okomentovat