pátek 19. července 2013

#OOTD - Just pink

Strašně ráda nosím růžovou, ale ti co mě znají to určitě ví. Je to nádherná veselá barva která v létě osvěží dny a v zimě je zahřeje. Tyhle kraťasy mám moc ráda protože jsou v pařáku úplně ideální a jsou pohodlné. Do mojí ozdoby ve vlasech sem se zamilovala na první pohled. Byly jsme s Mamkou v nově otevřeném KIKu a měli tuhle parádu. Stála asi 50 kč a je to vlastně čelenka a jedné straně je řetízek a v tom různé barvy peříček. V kratších vlasech by se mi to asi nelíbilo, ale v těch dlouhých to vypadá vážně zajímavě.

Boty už mám docela dlouho. Zažily dokonce koncert Justina - to vysvětluje proč jsou tak pošlapané. Nehodlám to umývat. Jsou to památeční šlapance :D Jsou to takové samochodky. Jsem schopná si je vzít klidně i k sukni. 









1 komentář: