čtvrtek 18. července 2013

Update - GS Stars Enamel + Love Lips od Dermacol

Konečně jsem se dostala do města a hned jsem vyrazila pro další lak od Gabriella Salvete. Mají rozšířenou kolekci Stars Enamel o další odstíny. Viděla jsem tam nějaký zelený, červený, tmavě růžový a světle růžový který jsem si koupila já. Určitě plánuji ještě ten červený a tmavě růžový, protože strukturu toho laku miluju. Jak už jsem psala tady, z těch laků jsem absolutně nejvíc nadšená, i když po delší době už jsou takové ošoupané a jdou špatně odlakovat. K laku jsem si zdarma mohla vybrat nějaké single stíny. Moc velký výběr barev nebyl takže jsem si vzala tmavě fialový. Pigmentace je taková nijaká.

07 - Princess

Odstín 05


Strašně mě štve, že v česku není spousta věcí co mají v USA, tak jsem ráda, že Dermacol udělal napodobeninu Baby Lips. Určitě to nebude takový boom jako baby lips po kterých moc toužím. Nedalo mi to, takže jsem se v drogerii koukla zda už je mají. Měli je. V reklamním stojánku byly neuvěřitelně pomíchané, opatlané a chyběli i testery a pak jsem narazila v normálním stojanu na úplně nedotčené. Takže jsem vše očuchala a ozkoušela a některý vážně smrděli.Vybrala jsem si odstín 01 - Love. Trochu barví, je docela dobře hydratační a na rtech je příjemný.  Má neuvěřitelně roztomilé balení a nejvíc se mi líbí asi ten tvar srdíčka. Krásně voní po hroznech. Jen mi přijde, že trochu zalejzá do vrásek na rtech ale jinak je v pohodě.




Hezkej zbytek dne :)) 



8 komentářů:

  1. Pěknej lak, kde jsi ho koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten růžový pískový lak je opravdu moc pěkný. Ostatní odstíny mě moc nepřesvědčily, ale díky téhle barvičce do toho laku půjdu.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do těch pískových laků zamilovala. Některé odstíny, pravda, moc mě neberou, ale ty 3 růžové jsou krásné a taky červený. :))

      Vymazat
  3. Koupila jsem si ho také...ale zdá se mi, že není vůbec pískový..můžu se zeptat kolik si dáváš vrstev?? Barva je úžasná, ale vůbec mi to nedělá ten pískový efekt..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou dvě vrsty. Je fakt, že tenhle růžový neni tolik pískový jako ten z té 'základní' řady..

      http://littlesparklyunicorn.blogspot.cz/2013/06/stars-enamel-gabriella-salvete.html

      V tom tmavém jsou i takové větší třpytky. Nevím no, mě to dělá efekt hned a i rychle schne.

      Vymazat
  4. A jestli se můžu zeptat kolik stál???!!!.. A budu ráda když se podíváš na můl blog http://all-beauty.blog.cz/ Právě jsem začala... :)

    OdpovědětVymazat