středa 6. listopadu 2013

Random post #2

Po dlouhé době se hlásím! 

Poslední dobou mi nějak blbne počítač a celkově celý prohlížeč, takže se mi nedaří nahrát fotky ke článkům. Mám pro vás připravené Halloween cupcakes a taky co jsem si koupila na essence výprodeji 
:( 
Takže se tímto omlouvám a snad vás potěší aspoň další randomek :) 

V prosinci se mi poštěstí jet do Německa, takže mě napadlo, že bych udělala takovou tour po německé drogerii :D Neuvěřitelně se tam těším. Minulý rok jsem byla na vánočních trzích v Drážďanech a tenhle rok, naše škola jede do Norimberka takže se zase podívám někam jinam :) Doufám, že tam bude co fotit abych se s vámi mohla podělit o co nejvíc věcí. Chci se tam podívat po nějakém laku na nehty od Essie a tak po věcech co v našem smradlavém česku nemáme :D 

Všimli jste si že do ČR konečně dorazila várka Baby Lips?!?! Já úplně skákala. Sice ještě nejsou samotné ale i tohle si myslím, je veliký pokrok! 

Jedna moje spolužačka, nějak narazila na můj blog a řekla mi že má doma pár laků, které stejně nepoužívá a tak jestli je chci donést. Takže mám sbírku rozšířenou dál a už jsem napočítala 63 laků na nehty :D Někdy bych si přála mít aspoň 10 rukou, protože se nikdy nedokážu rozhodnout jakou barvu použít a co jsem ještě nezkoušela za kombinace :D Takže až to rozchodím tak se těžte na nálož fotek nehtíkůů <3

Byla bych ráda, kdyby jste mi třeba dali vědět jaké značky laků jsou dobré a tak.. vaše zkušenosti apod. 

Ještě jednou se omlouvám a nezmrzněte mi! <3


Žádné komentáře:

Okomentovat