sobota 19. října 2013

NOTD - Ombre "Červánky" + Správná BIEBER fialová?!


Zdravím krásky :)
mám moje dva absolutně nejvíc oblíbené laky! Koupila jsem je na výprodeji Essence a hned jsem se do nich zamilovala!
Říkala jsem si, že nevydržím nalakovat si nejdřív jeden, a potom druhý když ty barvy k sobě tak jdou. Takže jsem zkusila ombre. Myslela jsem, že se dělá dobře jen z odstínů si podobných ale ne, jde to i z odstínů úplně jiných, za což jsem ráda. Mám každou ruku nalakovanou jinak a přitom stejně :) Jen na jedné ruce růžovo-modré a na druhé opačně. Vypadá to jako červánky. Nemůžu si prostě pomoct 
Jde o dostíny Herzl a I love bad boys :) 


Zajímalo by mě, proč se tomu říkají červánky když jsou většinou oranžové nebo růžové :D 

Určitě jsem si tyhle červánkové nehty neudělala naposledy. Ten růžový lak je nejvíc roztomilej. Má v sobě jemný shimmer a to ho dělá ještě víc holčičí barvou. Jak už jsem několikrát psala, třpytivé a růžové věci jsou prostě moje! 




Jediné co mě mrzí je, že už si ty laky nemůžete koupit :( Ale určitě to půjde udělat i jinýma barvama. Na konečky jsem ještě přidala pár třpytek (Essence Princess) aby toho nebylo málo a výsledek prostě stojí za to! 

Jak už jsem psala, ESSENCE vypustila kolekci Justina a tak jsem si na ní posvítila. Mám doma paper print a šedivý lak s názvem "As Long as You Love Me" Což je naprosto sladký. Byl tam i fialový, ale čekala bych že do Bieber kolekce dají pravou Bieber fialovou :D Ano, budete se smát ale mě to irituje. Správnou fialovou jsem do koncertu hledala a nenašla. Mám doma kupu fialových laků a ani jeden to nebyl. 




Myslím, že jsem jí trefila o hodně líp než oni. :D

Než jsem našla ten úžasný lak od s-he tak se jim nejvíc přibližovaly laky s názvem "Elves like lilac" a "Oh my Glitter" 



A pořád vidíte že jsme Bieber fialové blízko :D 

Prostě SHE odstín 247 vyhrál. 

A světe div se, ale laky od she mi na nehtech vydrží bez problému i dva týdny. Chytla jsem u nás v DMku doprodej nějaké kolekce, tak mám doma rovnou 4! :D
Ještě jim budu věnovat speciální článek.

A bonus večera. Můj mini haul :) 


Stay Tuned! 

Dobrou noc! :)) 






Žádné komentáře:

Okomentovat