neděle 13. října 2013

For Games & Fan Day 3.0

Zdravím,

 divím se, že jsem ještě na živu. Strašně lidí tam bylo, nedalo se tam dýchat ale jinak to bylo fajn :) 
Můj úkol na 4G byl jediný -  najít Flyguna. Tak si říkám "bude tam kde bude Mazi" takže jsem musela projít celou halu s 4babies.. a 4toys a našla jsem Mazihoo <3 Byl na stage a pracoval (jak jinaak). Tak koukám okolo.. a najednou ty Flye "čapicové vlasy". Dostat se z jedné strany na druhou, to bylo pro mě skoro nadlidský ukol, protože tam byla drtivá většina diváků kluci, kteří hypnotizovali podium, kdy konečně vyleze Alžběta :D 

Pokec v dešti s Flyem a Mazim byl fakt dobrej, protože za Flyem pořád chodili kluci, řekla bych ve věku tak do 12 možná 13 let, vyklepaní že vidí Flyguna. To bylo mega sladký :D Taky jsem se ujistila v tom, že Fly vážně píše jako PRASE :D Nepřečtu to po něm ani pomalu česky takže obdivuji jeho učitelky, že to po něm přečtou anglicky!

Ještě před tím, než mě fly vytáhl na vzduch, měl na pódium nějaký projev a byl představen jako nová posila re-playe (což už všichni dávno víme). "No takže Zdravím, já jsem Melichar ..." :D 



Další fotky

Mazi měl strašně počmárané ruce něčími podpisy, takže jsem přidala i svůj :) 

Flyovi donesli dva Monstery, jednoho dal Sterakovi a druhý mu pak někdo ukradl ze stage :D (Vítejte v Česku) 


 Podepisuje, teda spíš "píšejakoprase"
hlavně to jeho >_< u každého podpisu :D


Maziho výraz :D 


Chudák Fly pořád sháněl kapesníky a těch posmrkaných měl plné kapsy :D


V té tašce má nějakou krabici a mě strašně zajímá co v ní bylo



Fly mi nechtěl věřit, že má bílou mikinu od toho jak se někde opíral
(BTW má dobrý zadek :D)


<3


Nějakej klučina, strašně maličkej tam v SMS soutěži vyhrál nějaký nadupaný počítač i s monitorem a když se ho zeptali, co na tom bude hrát tak odpověděl MINECRAFT :DDDD 
Následovalo bučení z publika :D

Taky tam do publika házeli různé trika a tak a nakonec i jedno GTA V 
A když někdo vyhrál tak se ho zeptali "Bylo ti 18?" "Ne" "Tak nedostaneš GTA" :D

Nakonec jsem si zašla na můj premiérový Bubble Tea. Vážně nevím, proč je z toho každý tak nadšený. Jako dobré to bylo ale potřebovala bych to asi více osladit 
(Jahoda s Mango kuličkama) 





Takže, jsem ráda že jsem tam byla, že jsem konečně potkama Flye a Maziho, poznala sem spoustu dalších lidí a byl to celkově povedený den :)

Kdyby někoho něco zajímalo, může se zeptat, já ráda odpovim.

Fotek s Flyem mám asi 6 ale já je nesmím nikam dát, jinak si mě dá do ignoru :D :D 

Takže sem dám aspoň podpisy :) 



PS: Barčo, Mazi mi to srdíčko jen vracel, takže Maziho nezabíjej prosím! :D 







Žádné komentáře:

Okomentovat