středa 9. října 2013

Random Post #1

Ahojda

docela mi vadí, že poslední dobou nemám moc času na blog. Učitelka na PEK nám pořád dává nějaké blbé domácí úkoly a když přijdu ze školy tak jsem většinou strašně unavená. Příspěvky bych nechala spíše na víkend. Budu ráda, když mi napíšete jaké příspěvky by jste chtěli. Mám asi 7 nových laků na nehty :D Určitě napíšu zase nějaký TAG a bude nějaké #OOTD 

V sobotu jedu na veletrh nebo jak to nazvat, nesoucí název "FOR GAMES" je to v PVAčku v Letňanech a mělo by tam být spousta známých CZ/SK YouTuberů (těch co točí hry xD) Doufám, že konečně potkám FlyGuna <3 

Dále do DM drogerie dorazila kolekce Essence  "Beauty Beats" 
Moudří už vědí, že Essence dělala partnera Believe Tour Justina Biebera, takže jsem tu kolekci hned okoukla a docela zklamání .. 
Byla zbytečně ale vážně zbytečně předražená.. Ty rádoby gumičky mi přijdou jako obarvené gumy do kalhot s uzlem na konci. Koupila jsem si jen jeden lak a tím asi končím.  (50 kč) 
Jediné co se mi líbilo, bylo na pudru a na tvářence vyražené "SWAG" a "BOYFRIEND" a taky názvy laků :D "Baby baby ooh.." a já jsem si koupila "As Long as You Love Me" 
Paper print? Viděla jsem fotky a bylo to tak velkým písmem že by jste u "Believe" měli na nehtu možná tak B... 

Další věc je že 18.10 je konečně další ESSENCE výprodej v Modřanech takže bude určitě i článek New In, protože to si nemůžu nechat ujít! :D 

Takže doufám že se máte fajn, že vám není zima a že si užíváte "klidu" před vánočním shonem, protože už začínají mít adventní kalendáře, což je docela na h*vno :DD 

Děkuju za každý komentář - mám z nich MEGA radost a budu ráda když mi dáte like na Facebook, čim víc vás tam bude, tim dřív budu informovat o nových článcích! :) 

** Možná udělám Giveaway za pokoření 5000 návštěv tak se snažte** 

Hezkej večer! :) 



PS: Chcete více Random Postů? :) 




1 komentář:

  1. Zase jeden z článků který se dá číst..:) I přes to že Biebra nemusím na tuto kolekci jsem si brousila zuby, no juknu se v krámě jak to vypadá ale když říkáš že je to takhle..:D

    OdpovědětVymazat