sobota 9. listopadu 2013

A ještě dvakrát NOTD za poslední týdny & Funguje vám Paper Print??!!??

Chybí mi léto a sluníčko.. :(

Vůbec nemám náladu na nějaké podzimní nehty, i když jsem psala, že se těším na podzimní barvy a na matné nehty, ale nějak to nejde. Pořád mě něco táhne k jasným letním barvám.
První nehty jsou inspirací z téhle fotky 
Kdybych měla bílý pískový lak tak je snad udělám stejné, protože jsou vážně krásné! Tak jsem si je udělala trochu podle sebe :D
Na bílý pískový lak mám zálusk od Essence, protože už mám ten šedivo- černý a ten je naprosto úžasný!
Taky si chci pořídit další odstín od GS Stars Enamel protože jsou další nové <3333





Ty kuličky jsou od Essence ale bylo jich tam strašně málo takže jsem si na druhou ruku musela dát ty stříbrné, ale taky to nevypadalo zle. 


Nehty které mám teď, mi přijdou jak pro nějakou mega růžovou třpytivou vílu co rozdává lízátka a na co sáhne, to se třpytí :D Zkrátka a jasně  - to je něco pro mě
a nebo jako cukrová vata :3 

Základem jsou jednoduché růžové ombre nehty a přes to jen třpytivý lak NYC 


No neni ten lak od NYC naprosto kouzelnej? Když jsem ho u kámošky viděla, hned jsem jí ho zabavila a ona mi pak řekla že ho stejně vzala pro mě :D 
<3 Stejně mám tu nejvíc nejlepší kamarádku <3 
                                                                      ILU



Použité laky: 

Nehty č. 1: Essence 06 cookies and cream & Essence 03 herzl
Nehty č. 2: Miss sporty 2277 (Miss porty by měla vymakat jména nebo čísla odstínů, protože já nikdy nevím jestli je to číslo na etiketě a nebo zespodu na lahvičce :D ale je to tmavší růžová z 'kolekce' Colour Clubbing) PS: Ještě jednou Děkuji Sáře <3
A ta světle růžová je Avon odstín Pastel Pink 
Třpytky NYC: 154 Midnight Confetti

Jinak ještě k nehtům. Máte někdo od Essence Paper Print? Já jsem si koupila ten z kolekce Justina i s originál roztokem a stejně to nefunguje. Koukala jsem i na videa Němek, Američanek snad i Holanďanek a ani jedné to nešlo. Tak by mě zajímalo jestli to někomu funguje nebo jestli je chyba vážně na straně essence :D 

V nejbližší době se těšte na duhové nehty které jsem kdysi někomu slíbila a ten někdo o ně pořád stojí :D 

PS: před pár dny vyšlo nové Call of Duty a koukejte jak mi ten Monster energy ladí s nehty :D 

To je dneska už vážně všechno :) Zítra zkusím ještě ty CupCakes 

Hezkej zbytek večera :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat