sobota 9. listopadu 2013

New In - KONEČNĚ!!

Čaukoo,

takže jsem si udělala radost a nakoupila si 'pár' věcí, které jsem hrozně moc potřebovala Však znáte tu holčičí větu "Já to potřebuju" i když v hloubi duše víte, že se bez toho klidně obejdete. 
Bylo to strašně těžké rozhodování a těším se na vánoční výprodej, protože potřebuju víc rtěnek a laků na nehty :D 

Tyhle výprodeje kosmetiky jsou stejně bezva. Mají tam věci za 10,- 20,- a 30,- Kč, což je pecka. 
Začíná to ve 12, tak jsme tam šli asi tak v půl 12 a s hrůzou jme zjistili že je fronta až někam do tramtárie a že to vůbec neubývá. Naštěstí zavedli to, že limitované kolekce dodávají postupně, protože by to bylo hned pryč a na ty pozdější by se nic dobrého nedostalo :( 

Já vím, že spousta lidí na ty limitky od Essence nadávají, že je to pořád dokola, ale tam měli limitky které byly docela dobré a v drogeriích hned pryč. To jsou ale vždycky, proto by mě zajímalo, proč když na ně lidi tak nadávají jsou pak hned vyprodané? :D
Ano, jsou pořád na stejném principu co se týče barev nebo produktů, ale pokaždé tam je aspoň jeden kousek, který už v žádné jiné nenajdete.







Měli tam taky pár limitek Catrice. Asi jednu nebo dvě, ale ty mě tak nezaujaly. 










Tyhle stíny jsou fakt krásný, takový rose gold, ale ty hezké třpytky byly jen na vrchu. V poslední době je to tak na všech stínech :( - 03 Frosted apple 
 Stíny Catrice v odstínech: 650 Petrol Shop Boys a 590 Dorian's Grey




Klasika - černé a šedivé gelové linky. Koupila jsem si je protože jsou hodně dobré a stahují je z prodeje



 Báze pod make-up která by se dala v krajních případech nouze použít i jako rozjasňovač. 



Omlouvám se za zpoždění článků. Snad už to nahrávání fotek půjde :) 

Zatím se mějte pěkně <3

Žádné komentáře:

Okomentovat