úterý 20. srpna 2013

Water Marble

Když jste blázen do laků na nehty jako já, tak pořád hledáte nějaké nové techniky. Ať už jde třeba o 'Velvet Nails' tak třeba Water Marbling. Tuhle techniku jsem objevila už docela dávno ale nikdy jsem neměla odvahu to zkusit :D Jelikož jsem se docela nudila, tak mě napadlo, že to zkusím. Jde vlastně o to, že do nějakého kelímku či starého hrníčku (jako já), prostě do něčeho co můžete 'zničit' napustíte normální vodu z kohoutku a potom tam dle vlastního výběru po kapkách přidáváte lak na nehty.


Je potřeba si okolí nehtu nějak chránit. Buď tahle nějakou lepenkou a nebo je to dobré vazelínou, ale tu já nemám :) 

Kapeme kapeme kapeme
a potom párátkem malujemee

Musím říct, že je to strašná piplačka


Na poprvé fakt hrozný :D 


Tak to zkusíme podruhé :) 



Noo to už je lepší, vypadá to docela zajímavě :DD ale zkusíme to ještě do třetice všeho dobrého, tentokrát jiné barvy :) 




Ty modro fialové se mi asi líbí nejvíc :) Myslím, že bude dobré, když si pořídím odlakovač v tyčince a vazelínu. Jelikož mi došel odlakovač, nechtěla jsem moc blbnout ale myslím, že na premiéru je to docela dobré. Každopádně ještě budu cvičit protože tahle technika nemá hranice a je úžasná.

pro více obrázků téhle techniky klikněte >>SEM<<

No, a pro dnešek je to asi všechno. Co vy? Jaká je vaše oblíbená technika? Viděla jsem jednu slečnu, co si na nehty dokonce lepí i cukr nebo sůl :D (což bych taky mohla zkusit xD) 

Pokud tuhle techniku vyzkoušíte, budu ráda když pošlete fotku vašeho díla na  FB skupinu 
a nebo na zdi hashtagujte #WaterMarble4Daja 

<3 D. 

1 komentář:

  1. páni, water marble si někdy zkusím :)) ale nevím zda bych na to měla nervy :D

    OdpovědětVymazat