pondělí 19. srpna 2013

Essence Lip Cream - Stay Matt | Maybelline Color Whisper

Lip cream a lip tint. Toho se pořád nějak bojím. Asi pořád důvěřuji staré dobré rtěnce :D Jako první jsem si v kolekci Hugs & Kisses od Essence pořídila lip tint v odstínu 'Save Your Kisses For Me' (ten červený) a nijak mě neuchvátil. Spíš ho používám zřídka a docela mě mrzí, že jsem si nekoupila ten růžový. 
Potom jsem objevila tyhle Lip Creamy a řekla jsem si že bych to mohla zkusit. Ale jen nějakou neřvavou barvu. Takže jsem zvolila 03 Soft Nude. Myslím, že stojí okolo 50 kč a dá se pořád sehnat. 




Má klasický 'leskový' aplikátor což cením, protože ten červený H&K má takový, ani nevím jak ho popsat. Vypadá tvarově jako přesýpací hodiny :D a vůbec mi nevyhovoval protože barva byla všude, jen ne tam kde je potřeba. 
Má vážně krémovou strukturu což je taky fajn protože ten červený mi přijde hodně ale vážně hodně vodový. S výdrží je to bezva! Nanesete, on zaschne, na rtech není cítit a drží. Má takovou čokoládovo-nugátovou vůni. Nevím jak to popsat, ale voní to jako něco čokoládového co jsem někdy jedla :D
Určitě bych chtěla vyzkoušet i ty dlouho trvající lesky Stay With Me a nebo jinou barvu Stay Matt. 
Kdyby jste chtěli podrobnější recenzi na Lip Tint H&K stačí napsat ;)

Další tu je 'Whisperka' někdo je chválí, někdo nadává. Mě nijak nelákají ty barevné tóny takže jsem koukala spíše na ty nude a vyhrál odstín Lust For Blush. 




Má krásně krémovou konzistenci. Vážně je to jen takový balzámek. Přijde mi roztomilé to balení, jak je naproti normálním maybelline rtěnkám takové hubené xD 
Na léto je vážně ideální. Jen dát rtům nějakou barvu. Tohle je pro mě barva ala 'lepší než moje rty' Výdrž by mohla být lepší ale to se dalo čekat. Určitě nevadí když jí budu muset nosit s sebou a občas rty doupravit. 
Teď mají v tetě akci na Whisperku + lak colorama zdarma. Tak jsem to využila a dohromady mě to stálo krásných 90 Kč. Je to dobré protože normálně ta rtěnka stojí něco málo přes 100 Kč a to je za 'balzám' docela dost. Každopádně určitě nelituji a hodlám si pořídit odstín 620 - Bare to be bold a nebo možná 120 - Petal rebel ale toho se bojím, jestli by mi slušel. 

Joo a k tomu balení. Docela mě mrzí že v ČR nemáme ty nápisy " color whisper" jako mají třeba v USA ale to je jen taková maličkost :D

Co vy a lip tint/cream? Od jaké jiné značky než essence jsou dobré?
Jaká je vaše oblíbená Whisperka? :)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat