neděle 18. srpna 2013

NOTD - Prague Pride

Jelikož jsem měla flitrovou růžovou sukni, tak jsem si řekla, že sladím i nehty takže jsem popadla můj nejoblíbenější růžový lak od Avon Viva Pink a třpytkatý lak Party Princess od essence a vzniklo z toho tohle. Nejvíc cute třpytivý nehty který se na akci jako je Prague Pride skvěle hodí. Ale co si budeme namlouvat, já jsem schopná je nosit i mimo takové akce :D





















Vidíte tu žlutou krásku? To je neuvěřitelně nádherná žlutě kanárková barva. Nový úlovek od Coloramy. Hned jak sundám tyhle, tak jdu na žlutou. Myslím že je to na léto ideální barva, protože žlutá =  sluníčko a sluníčko = léto, moře a grilovačky <3
kamarádka si koupila taky jeden a sice třpytkatý rudý který taky vypadá docela zajímavě a myslím že by šekl klidně do kupy s tím žlutým. :)

Jaký je váš oblíbený lak na nehty a proč? :) 

PS: chcete OOTD Prague pride?

2 komentáře:

  1. Ahoj, ten žlutý mám, musí se ho dát víc vrstev, aby kryl a po odlakování zanechává nehty žluté.. A ten rudý je po nalakování spíš růžový.. Jsem ujetá na červenou a očekávala jsem, že bude tak červený jako v lahvičce a je to spíše taková jemná růžová, možná po nanesení více vrstev bude takový jako v lahvičce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj Už vím jak si nehty vybělit, takže je mi docela jedno, že budou moje nehty žluté (jsou i tak z mého neustálého lakování) s krytím jsem si to myslela správně a stejně bych si určitě nedávala jen jednu vrstvu :)) K tomu 'červenému'. Myslím, že si ho kamarádka bude stejně dávat jen na nějaký normálně barevný lak a né samostatně. :)

      Vymazat