středa 7. srpna 2013

Colorama - 214

Taakže. První dojem z Colorama laků byl divný. Lakovala jsem si fialový lak z kolekce Neons (186) a nějak se mi to nelíbilo. Vůbec nekryl a byl celkově takový divný. Takže jsem to prostě nechala být a nalakovala tímhle nádherným mint odstínem. Jak říkám, já takovým barvám neholduji takže jsem si nemohla odpustit aspoň prsteníček mojí barvy :D ( Miss sporty 3034)

Lak pořádně kryje až ve druhé vrstvě, což mě vůbec nepřekvapuje. Nebudu říkat že to dělá každý lak od Colorama protože jsem si nalakovala nehty tím modrým (654) a toho stačila jen jedna vrstva. Výdrž je vážně dobrá!! 1.8 jsem si nalakovala nehty a vypadaly takto:
Dnes je 7.8 a po normálním běžném denním nošení to dopadlo takhle.
Jsou v podstatě jen mírně obroušené konečky což se dá přežít nebo během minutky opravit. Znám laky které se dokáží hodinu po nalakování při intenzivním hraní GTA docela odloupat :D Talkže odstínu 214 dávám 4/5 ten jeden bod chybí protože mi vážně, ale vážně nevyhovuje štěteček který je malý a moje dlouhé nehty s tím musím 'šmudlat půl dne'. Koupila jsem ho v akci za 39 Kč, takže cena vs. kvalita je na 1*


Jaké máte zkušenosti s laky COLORAMA? Já určitě plánuji další odstíny takže budu ráda kdžy mi nějaký doporučíte :) 

Příště bude Colorama odstín 654 a hned vám řeknu, že první dojem byl tak na 2/5 :D
Uvidíme co s ním bude dál.

Určitě mi nechte koment s nějakým dobrým odstínem. 
xoxo Dája




3 komentáře:

  1. tato mint barvička vypadá krásně :)) já mam laky Colorama docela ráda :) ale některé kryjí opravdu špatně :( jinak jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také ráda laky Colorama.Mám také lak 214.Souhlasím,že některé laky špatně kryjí.

    OdpovědětVymazat