úterý 3. března 2015

Re-create: Jak na Červenou v líčení

Čauko,

začaly mi prázdniny, tak jsem si v pauze mezi učením hrála s líčidlama (zase!!) a napadlo mě zkusit návod na líčení podle GetTheLouk. Člověk si řekne "červená na oči?" ... "to bude vypadat jako zánět spojivek" ... "ježiš to bych nenosila" ... ale ono když se to zkusí tak to není zas tak hrozný jak se na první pohled zdá. Je to takový ten první dojem jako "wow". 

Přijde mi že obzvlášť Češi jsou proti výstřelkům ať už v líčení nebo v módě strašně zaujatí. Něco se vymyká standardům a už Vás považují za někoho divného. Člověk by si měl stát za tím, co má na sobě a umět to prodat. To je asi celý trik téhle divnosti. Nelíbí se ti moje neonově růžová rtěnka? No a co. Mám jí na puse já a ne ty. 

Teď zpátky k líčení. Jako tu 'hvězdu' jsem použila směs dvou produktů a to sice tvářenky od Essence z limitované kolekce Breaking Dawn. Je to odstín 01 Renesmee Red a k tomu červený stín z takové té velké asi 120 barevné paletky kterou seženete všude na aukru/ebay. 

Na rtech mám jako podklad lip tint od Essence z kolekce Hugs&Kisses v odstínu 02 Save Your Kisses For Me a potom mojí nejoblíbenější červenou rtěnku od catrice v odstínu 080 My Red Card

Prostě jsem sáhla po tom, co dům dá. 




 Výsledek mě vělice mile překvapil a troufám si říct, že líčení do budoucna určitě provětrám. Přijde mi to jako zajímavé oživení. 
Co vy? Líbí se Vám tohle líčení nebo je to až moc? Možná by se dalo zkust v nějaké přijatelnější barevné kombinaci. Každopádně přikládám video Lucky, podle kterého můžete líčení zkusit :) 


Přeju hezký zbytek dne ... 
Dája 

Žádné komentáře:

Okomentovat