pátek 27. března 2015

Feel It All World Tour 2015 Part 1: The Club Experience Vienna (26.3.2015)



Čauko, 

pozn: Pokud nejste Alien, nejspíš nebudete některým částem článku rozumět a je možné, že si budete klepat na čelo. 

Asi už týden před koncertem jsem odpočítávala poslední dny do odjezdu. Až se to stalo. Vstaly jsme s Míšou ve 3:45 aby sme stihly vše připravit atd. Když jsem nasedla do autobusu směr Vídeň v 5:30 pořád mi to nějak nedocházelo. Jen pro pořádek: neměla jsem žádný V.I.P balíček. 

Po příjezdu začal trochu zmatek. Musely jsme najít ještě další dvě kamarádky, které znají Vídeň, aby nás dovedly ke klubu. První, co jsem viděla když jsme k tomu klubu přišly byl stříbrný tourbus. 
ANO! Jejich tourbusy tam stály hezky zaparkované jako by nic. 




Už mi to začalo pomalilinku docházet. Byla tam vážně milá securiťačka (ironie). Nejradši bych jí zabila do hlavy. 
Když jsem viděla jak vypadá ten klub,myslela jsem že jsme v nějakém pajzlu. Vůůbec se mi to nelíbilo a názor neměním ani teď. Byl to hnus :D 



Našli jsme milou slečnu co zařizovala check in. Přidělila nám čísla (mně 40) a pak už jsme měly veget. Trochu nás zaráželo, že je tam pořád nějak málo lidí. Byly jsme tam něco málo po 10h. Jak se den krátil začalo chodit víc a víc lidí. asi tak 2/3 všech fans měli na ruce číslo a nějaké VIP. Začaly jsme si s holkama říkat, že jen my nemáme žádný balíček :D 


Začaly jsme si všímat že jsme vážně divné oblečené. Ve směs džíny, triko, mikina, kecky. Chodily tam borky v podpatkách, šatech, sukních a ve směs to byl styl 'boty na platformě ala Bill' k tomu černé kočičí linky a červené rty. Velice originální :D
Chápu, že když mají M&G tak chtějí na těch pár vteřin, než je vyfotí udělat na kluky dojem, ale vážně? Být celý koncert na podpatcích? Kam daly mozek? 



Doufaly jsme, že vše bude fungovat podle čísel. Fronta se začala tvořit hooodně dlouhá a my jsme byly kupodivu docela vepředu, když bych před námi nepočítala ty holky s dřívějším vstupem. 
Říkáme si "teď jsme starší a máme rozum ... jasně že ta čísla budou fungovat."
Koncert měl začít ve 20:00 (!!!!) takže chvilku po 19:00 nás chtěli pomalu začít pouštět dovnitř. Stalo se to, co se může stát vždy, jen když jdu na nějaký koncert já. Celý číselný systém se zhroutí (jako v Praze 2010) a před nás se začaly cpát mařky s čísly 150+ 

Jedu 330 km a čekám 9 hodin, abych byla někde v zadu?! To ne!
// slovo mařka, tu budete číst asi často :DDDDD //
To jsme si nenechaly líbit vybojovaly jsme si místečko hned u vchodu, a když vypuklo to pravé šílenství, neznala jsem se. Šla jsem na řadu asi jako 4. což bylo dobré. Hned po prohlídce kabelky jsem pelášila za Míšou. Stály jsme na straně Toma asi ve 3-4 řadě. Myslím že když to vezmu z hlediska NE VIP lístků tak to byla nejlepší možnost, protože před náma všechny mařky měly vipčka.
Celé pódium zakrývala taková průhledná látka. Nedokážu jí popsat, byla skoro jak pavučina. Bylo skrz ní vidět ale stejně byla dostatečně 'silná' aby na ní byla vidět projekce. 
Teď teprve začne to pravé šílenství. 
Jak jsem nahoře psala, koncert měl začít ve 20:00. Byla jsem hodně naivní, když jsem myslela, že zpoždění mít nebudou. Soundcheck podle mě proběhl dobře, tak by mě zajímalo, proč nás tam nechali kluci málem umřít. 

Nejdřív 15 minut, najednou z toho byla půl hodina. 

Všichni okolo mě se mačkali více dopředu. Řvaní "Stop pushing please" jsem po pár minutách vzdala, stejně jako ostatní holky okolo mě. Ze zadu se na mě mačlala slečna, který mimochodem nejvíc vypadala jako Bill tak roku 2007. To mi vůbec nevadilo, protože byla vážně roztomilá :D Slyšela jsem převážně němčinu (čím to bude) ale i italštinu a dokonce češtinu! Několikrát celý přeplněný klub vyvolával 'wir wollen tokio hotel', ale stejně to nepomohlo. Jedna holčina začala kolabovat, takže jsme ji nechali vytáhnout ven. Konečně security začala rozdávat kelímky s vodou. Bylo vidět, že je to jen voda z vodovodu natočená do petek od koly, ale lepší než nic. Bolela mě záda a nohy (chtěla bych vidět ty borky v podpatcích) a byla jsem ráda za každý kousek kyslíku, který jsem měla jen když jsem natáhla krk více do prostoru.
Nechávali jsme kolovat kelímky s vodou a místo vyvolávání Tokio Hotel jsme zkoušeli jednotlivě jejich jména. 

40 minut

Už jsem myslela, že se seberu a odejdu.
Asi tak po hodině (!!) se konečně zhaslo a začla nějaká nesmyslná projekce na tu nepopsatelnou oponu. Moc mě to nezaujalo, abych řekla. Intro bylo tak otravně dlouhé. 

Možná že bych si to užila, kdybych nebyla unavená a pomačkaná a začalo to v čas.
Když už jsem myslela, že to začne, tak tam Bill jen stál v tom svém rádoby King outfitu a přišlo mi, že tam stojí socha. Přes tu plachtu jsem ho moc neviděla. 

Koncert konečně začal a já myslela, že ohluchnu. 
Myslím, že to neměli moc dobře ozvučené. Znělo to prostě divně ale hezky :D 
Pokud nové písničky TH znáte, tak víte že už rozhodně nejsou založené na sestavě zpěv/kytara/basa/bubny ale ze spousty dalších umělých efektů. 
Možná proto to znělo tak uměle. 

Po první sloce spadla konečně ta blbá plachta a já zase po 5 letech viděla, jak je Bill pořád krásný. 

Jak někdo může být tak dokonalý?! 

Chvilku jsem měla zásek.

Ta světla byla vážně skvělá. Perfektně se hodila do celé show. Bill si užíval svůj kráslovský outfit a já si uvědomila, že bych se mohla podívat i na zbytek kapely. Georg i Tom měli šátek a Gusta byl tak v zadu a ještě za sklem, že jsem ho ani v podstatě neviděla. Trochu mě to vůči Gustovi štvalo. Připadal mi odstrčený chudáček medvídek :D 


Prvních osm písniček jsem si užívala. Publikum bylo skvělé, show byla skvělá. Bill střídal kostým a já z něj nemohla spustit oči. Kort když si na rychlo oblečený outfit upravoval na podiu a bylo vidět kousky jeho odhalené kůže na břiše ♥
Jen jsem trošku nepobírala jeho taneční kreace :D 

Potom tam při Kings of Suburbia přišly ty mařky a bylo to .. x( 

Jen pro Informaci: Ten balíček 'Feel it all' se dal koupit za 1,690 €

Zrovna před koncertem jsme si s holkami říkaly, co to je za babičky. Potom, když přišla holka v bílém kožichu, světle růžových semiškových kraťáskách, které byly tak uplé že přosvítalo její černé prádlo a nepopsatelných platformových botách, divily jsme se CO TO JE?! 

Dokonce měla udělané neonově oranžové stíny. 




Poznaly jsme je na stage a přišlo to. Ne že bych to těm lidem nepřála, ale ty tetky jsem vážně nepochopila. 

Bill byl tak neuvěřitelně milý, jednu tu nejnormálněji vypadající slečnu objal a já se rozbrečela, stejně jako Míša stojící vedle mě. 

Ani nevím proč jsem brečela, asi proto že kluci chtějí plnit sny, tak dali takovou 'příležitost', ale už si neuvědomují, že tím ničí sny fanynkám, které jsou rádi že měly 'blbých' 86€ na obyčejný lístek.

To mě na jejich tour trochu zklamalo.
Hold peníze jsou svině :D

Když konečně odešly, zase se zatahla opona a byla krátká projekce. Po celé tyhle dva songy jsme nic neviděli, protože tam byla ta plachta blbá. To nepochopíš prostě. 




Už jsem je ani nevnímala ... jen jsem zpívala "It's over, it's over, but I always be invaded by you" 
Hezké bylo, že fans sborově zazpívali jednu sloku místo Bill
Ovšem když začali hrát Rescue me a Bill upozornil, že to bude zpívat anglicky tak celý klub při refrénu suveréně místo anglicky zpívali německy "Rette mich" .. Chvilku to zvládal, ale pak to usměve vzdal a píseň dozpíval německy.
Great Day - Tady velil Georg.... nejvíc mě překvapil závěr. Normálně bych ho nazvala troll. Já jsem se úmyslně nedívala na většinu videí z koncertu, abych měla nějaké to překvapení a tady se to doslova povedlo. Myslím, že jsem nebyla jediná, koho to překvapilo. 

Člověk na konci koncertu očekává něco většího - přirozeně, nějakou pyrotechniku, konfety a tak dále.(to jen asi Bieber má pyrotechniku a konfety i na začátku :D)
V životě by mě nenapadlo co bude lítat na závěr koncertu. 
Oni na nás normálně začali pouštět PĚNU. 

Ve vzduchu se snášely maličké kuličky pěny a já to měla naprosto všude. Byla jsem na pěnové diskotéce takže tuhle 'technickou' pěnu podle smradu poznám ale jako vážně?! Docela mě to namočilo a rozhodně mi to nezpříjemnilo další sedmi hodinové čekání na autobus :D ještě když pravidelně mezi písničkami někdo z kapely šel, a vychlístal na nás celou lahev vody. 

Stála jsem totiž tak dobře, že jsem každou tu dávku vody schytala na svetr, triko a hlavně vlasy :D 

Na rozdíl od toho, jsem stála tak špatně, že trsátko ke mě nedolétlo a flaška letěla moc daleko :D :C

Koncert byl u konce. 
Nějak mi to nedocházelo.

Pomalu jsme šli všichni ven. Stavila jsem se ještě v merch pro jedno úžasné tričko♥

Jak celý koncert shrnu? Pokud si myslíte, že bylo Humanoid City tour vymazlené kvůli efektům, jako je motorka, nebo otevírací kopule, pravděpodobně jste na Feel it all nebyli. 

Ta světla byla vážně skvělá. Klobouk tomu, co to dokázal naprogramovat i tak, že se to měnilo podle billovo slov. Myslela jsem, že mě z toho budou bolet oči, ale nebolely. 


Zvuk mohl být lepší no. Bill to měl podle mě hodně dobarvené, a když mluvil k nám tak mu nebylo moc rozumět. Taky tomu trochu vzali ten 'live' nádech, protože mi většina těch písniček přišla stejná jako na albu, ale to byl jejich účel. 

Billovo outfity? Jako vždy skvělé. Trochu mě mrzí že neměl takové to super 'kostička' triko, ve kterém když se rozmáchal tak mu bylo vidět břicho :D ♥

Rozhodně nelituji, že jsem na koncert šla. Byl to zase nezapomenutelný zážitek a už si pomalu začínám šetřit na The Club Experience part 2. 

Čekání na Autobus od půlnoci do 6:40 bylo zabijácké, kort když nemůžete najít žádný non.stop. Prostě jsme se schovaly na místo, kde nefoukalo a těch 'pár' hodin jsme musely vydržet.

Pokud to nějaký neAlien dočetl až SEM tak to klobouk dolů.
Klepeš si na čelo? :D 
A co Vy, Aliens? Byli jste ve Vídni nebo někde jinde? 

Rozhodně mi zanechte názor na zpracování koncertu a taky na ty přemrštěné ceny.

// dávám sem jen pár fotek protože většina z nich není použitelná :D 
ale aspoň něco 


Dája ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat