neděle 1. února 2015

CraftCon

Čaute,

původně jsem vůbec neměla v plánu, že na nějaký con půjdu, ale když mi MenT napsal, že se možná staví bylo rozhodnuto. Splnění dalšího snu bylo na dosah. 
Už dříve jsem na CC chtěla jít, ale myslím, že posledně mi do toho vlezl Re-load :D


Vážně jsem se tam těšila, jen jsem měla obavy z toho, že tam bude moc lidí, nebo že se někde ztratím :D  Naštěstí jsem dojela v pohodě, ale ty lidi?! Hrůza! Vážně docela lituji ty rodiče, kteří tam museli být se svým dětmi. Vím jaké to asi je, protože táta se mnou jednou musel strpět sraz fanynek Tokio Hotel v nějakém roce 2007?! :D Ale to je oproti tomu asi lehký odvárek. 

Ze začátku jsem tam skoro nikoho nepoznala. Pak přišel Stejk, Ati a taky se tam potulovali MadBros. Dokonce tam stál i NejFake, který mi dovolil abych ho objala ♥ 

Potom dlouho nikdo nechodil, začínala jsem se bát, že MenT nedorazí :(

Najednou se ve dveřích objevil Pedro a někde vzadu v hlavě mi to začalo říkat, že MenT nebude daleko. Když se objevil i House, bylo to jasné. Ten vysoký, krásný kluk vedle něj, v tričku s něčím amerikánským je MenTíík ♥  (Brooklyn :D) 
Začalo se tam k nim cpát neuvěřitelně moc lidí, organizátoři se rozčilovali, že je ucpaný vchod a kluci byli v jednom kole.  

Holt těžký život youtubera :D 

Nakonec všechno dopadlo dobře, s klukama jsem se pozdravila, vyfotila, MenTovi jsem ukradla obejmutí a bylo mi dobře :3
Pak jsem ještě za MenTem musela vlézt do backstage kde se válel na sedacím pytli a "odpočíval" jak řekl :D To bylo roztomilý.
Celkově to byl vážně povedený den, ale teď už vím, že na další CraftCon asi nepůjdu, protože těch lidí je tam fakt neskutečně a na to já nejsem :) 

Sen se mi splnil, objala jsem MenTa a můžu jít v klidu spát.

Přidávám pár fotek, pro představu jak to tam vypadalo
:)




















Co vy, byli jste na CraftConu? 

Dája ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat