neděle 25. ledna 2015

Maturitní ples & Ty chodíš s JIRKOU KRÁLEM?!

Zdravím jednorožečci,

ve Čtvrtek 22. 1. 2015 jsem měla maturitní ples.
 Kdo nezažil nepochopí jak moc krásný tenhle den je. Vzhledem k tomu, že chodím na školu, kde je asi tak 97% žáků mužského pohlaví, bylo hned na začátku jasné, že naše třída bude vynikat. Je nás totiž 11 a z toho jen jeden kluk. 
Abyste to pochopili, jsme třída nástavby a většina jsou kadeřnice, které si dodělávají maturitu.

Vybrat šaty byl vážně oříšek a nakonec jsem vybrala ze salonu Šaty go home. Salón můžu doporučit. Pokud to nemáte do Prahy přes celou republiku a můžete si dojet na zkoušku šatů do salonu tak určitě neváhejte. Doopravdy platí i to, že vám šaty dovezou až domů a následně si je i odvezou, takže mi odpadla starost vyzvedávání a vracení šatů. Mají ty nejkrásnější princeznovské šaty!
(Mám na sobě model "Locika") 

Samotný ples už byl potom jak pohádka. Několik lidí si mě dokonce zastavilo, aby si se mnou mohli udělat fotku nebo aspoň sklonili poklonu mým šatům. Nevětší horor bylo dojít si na WC :DD
No jo, kolikrát za život potkáte princeznu? :D 







A teď jedno hodně probírané téma. Rozhodně to sem nepíšu, abych se chlubila nebo tak 
(pro rejpálky)
Ano, měla jsem na maturáku Jirku Krále a NE nechodíme spolu a ani spolu chodit nebudeme.
Jsme jen přátelé, stejně jako třeba s FlyGunem, chápete? 
Hodně lidí říkalo, že by nám to spolu slušelo, ale vážně, Jirka není kluk pro mě. Hledá úplně něco jiného, než já a upřímně řečeno, vztah nechce. (Nechci být sprostá :D)
Doufám, že tímhle zodpovím všechny vaše dotazy jesli s ním jsem, nebo nejsem. 


Zatím se mějte pěkně :)) 

Dája 

Instagram: http://instagram.com/prinze_ssin/

1 komentář:

  1. To je škoda, že spolu nechodíte.. moc jsem Vám to přála..
    Jinak máš vážně krásný šaty.. :3

    OdpovědětVymazat