středa 4. září 2013

První dojem: Dlouhotrvající rtěnka Essence a další colorama

Jsem strašně ráda že konečně dorazila nová podzimní kolekce od Essence, jen mě trochu mrzí, že u nás máme vždycky tak málo věcí (jen jeden regál). Takže se těším až se podívám v Praze po ostatních věcech které mě zaujaly. Nejvíc jsem se asi těšila na rtěnky, takže když jsem viděla že je u nás mají hned jsem začala zkoumat, jaký odstín si koupím. Všechny odstíny jsou krásné! Přemýšlela jsem nad 02 a 03 nebo 08 a 10. Nakonec vyhrál odstín 08 s názvem Colour Crush. Tu rtěnku mám ani ne týden a už je moje oblíbená. Poměr cena, výdrž, pigmentace? Úžasný. Za 60 Kč máte fakt dobrou rtěnku. Myslím, že essence tímhle zaboduje. Mohli by klidně přidat i další odstíny. Určitě si plánuji koupit ještě nějaké odstíny protože ta rtěnka je fakt boží. Přijde mi dost podobná rtěnkám od Maybelline.




Hot Plum / Colour crush 

Říkala jsem si, že ten žlutý lak bude mojí poslední koupí coloramy. :D Ne, nejde to .. koupila jsem si další a to sice odstín 64. Je to nádherná červeno růžová záležitost s lehce fialovo modrý shimmerem. Prostě krása. 
Podle mně, ta krása toho laku ani nejde vyfotit a musíte jí vidět. Určitě na něj mrkněte. Nevím proč, ale myslím, že by se tahle barva líbila Ritě Holoubkové :D Už takový mám, jen o něco světlejší od Miss Sporty.



2 komentáře:

  1. Áno naprostý souhlas nové dluhotrvající rtěnky jsou super !

    OdpovědětVymazat
  2. Také musím souhlasit, tyto dlouhotrvající rtěnky, jsou úžasné, mám dva odstíny a pořád dumám, jaký pořídím příště, ten co máte vy vypadá moc zajímavě, hned zítra se na něj půjdu podívat. Jinak pokud by někdo nemohl vybrat z tolika odstínů, sesmolila jsem recenzi na další dva, Natrual Beauty a Wear Berries :) http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/jak-jsem-zacala-pouzivat-rtenku-recenze.html

    OdpovědětVymazat