středa 25. září 2013

Polka Dots podruhé - 3x NOTD

Čauko. 

V první řadě vám chci poděkovat za pokoření 4000 náštěv! :) V komentářích tady, nebo kdekoliv jinde mi můžete napsat o články, které by jste tu rádi viděli :) Za druhé, se chci omluvit že v poslední době nebyly příspěvky, ale začala škola a nějak neni čas a ani nálada něco psát. Přece jen, vstávám v 5 a to dojíždění mě trochu zabíjí, což bez mučení přiznám :D 

Dám vám sem aspoň fotky posledních 3 NOTD za poslední dobu a slibuju že se napravím! :) 

Podklad - Essence - 140 Go bold!
vrchní - Colorama -  Polka Dots kolekce odstín 200

Miss Sporty  - 2299
a nějaké random flitříky :) 

 Essence  - 114 - Fame Fatal
Třpytky- Essence - 121 - gold fever 
Tak jaké se vám nejvíce líbí? :) 
Dále bych se vás chtěla zeptat na názor na laky od s-he. Uvažuju že si aspoň jeden koupím, ale s-he kosmetika neni prý dobrá, tak nevím :) Popřípadě mi můžete doporučit odstíny nebo značky laků které rozhodně stojí za vyzkoušení. Já už mám doma i od Colorama laky z kolekce Vintage Leather které mimochodem vypadají úžasně a ideálně na podzim. 

PS: pokud sháníte nějaký dobrý dlakovač, zkuste od značky Cien (lidl) pumpičkový růžový - nádherně voní a skvěle odlakuje! 

To bude pro teď asi vše! Děkuju ještě jednou a hezkej zbytek dne, teda spíše Dobrou noc! 

2 komentáře:

  1. Ani nevíš jak se vždycky těším až něco napíšeš..:) Těším se na tvůj další článek..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky na nehty od s-he nedoporucuji... je to tezke si vybrat, jake laky jsou nejlepsi,libi se mi vsechny fotky, ktere mas tady na blogu :-)

    OdpovědětVymazat