pátek 13. září 2013

Blue matt & Polka Dots

Podzim se blíží, takže odkládám zářivé růžové nehty a volím spíš něco podzimního. Jak jsem prve byla z toho modrého colorama laku zklamaná, teď mě docela potěšil. Ještě uvidim, jaké budou nehty po odlakování když jsem si dala podkladový lak, ale myslím, že to bude v pohodě. Toho modrého stačila jen JEDNA VRSTVA ale já stejně dala dvě xD Přijde mi že se na podzim se hodí spíš matné barvy takže je dobré mít matující lak. Každá barva potom vypadá jinak a na podzim bude hezký třeba matně žlutý nebo nějaký matně teple růžový a samozřejmě hnědý! Na ten se těším :)) Colorama má nějakou kolekci "polka dots" a přijde mi, že na podzim je to o moc lepší než nějaké třpytky. Štve mě že u nás ten stojánek měli už skoro prázdný (jen 4 černo bílé a 1 modrý) protože jsem chtěla růžový :( Co se dá dělat, snad ho někde seženu. Jsem nemocná, teď to bude druhý týden takže se do prahy nedostanu. Dostala jsem antibiotika a nějaké další prášky tak snad to zabere. Moje nehty s tím matným modrým lakem vypadají strašně nepřirozeně a uměle ale mě se ta barva líbí takže se jí nevzdám :D 




Matný růžový 

Žlutý který naprosto miluju <3
(zatím nematný) 


Jaké jsou vaše podzimní barvy? :) 

1 komentář: