neděle 15. prosince 2013

Prosincový Nailbox

Konečně se ke mě dostala nějaká krabičková senzace (?) Vzpomínám si, jak začaly ladyboxy a senzaboxy a pro mě to pořád nebylo to pravé ořechové :D Pak přišel nailbox a já jsem přece jen spíše na věci okolo nehtů :) Dostala jsem ho od kamarádky k vánocům (ještě jednou děkuju! <3) a ještě více jsem se těšila, když jsem trošku podváděla a zjistila jsem si, že tam bude lak od O.P.I 
Nailbox si můžete objednat zde


Obsah krabičky, no nevím jestli jsem nadšená nebo zklamaná. Na jednu stranu jsem ráda že ho mám, ale čekala jsem toho trochu víc? Nevím, mám smíšené pocity. Když jsem nailbox otevřela tak na mě vypadla miliarda pěnových jak já říkám "křupek" :D a bylo vážně ale vážně těžké všechny ty věci najít. 

Způsob psaní toho letáčku se mi líbí, je to docela vtipné :) Hlavně u toho laku OPI :D 





Vzorečky Masky a peelingu od firmy Rosa Graf
Tu firmu neznám ale oba výrobky krásně voní. Zatím jsem zkusila jen tu masku společně s rukavicemi ale nevidím (zatím) žádný rozdíl. Možná to bude tím že mám ruce samo od sebe už docela jemné.




Ten peeling je docela drsný a nějak si nedokážu představit jak si s ním "drhnu" okolí nehtů. Ty částečky jsou příliš veliké a je jich tam docela málo takže si to mažete spíš tím gelem a ten scrub se někde potuluje. Snad mě chápete :D 


Třpytky - to se bojím otevřít. je to zalepené lepící páskou a úplně vidím jak to rozlepím a třpytky budou všude :D Ale je to pěkná barevná kombinace. Snad někdy najdu odvahu.


Magnetický lak v docela příjemném podzimním odstínu červené 
Jsem zvědavá jak bude fungovat. Byl k němu i takový magnetický plátek 


Roztomilé malinké balení zpevňujícího laku od OPI. Ten popisek k němu mě vážně pobavil :D Přes vánoce ho chci zkusit. Teď jen vím, že strašně silně smrdí :D 

Tahle fotka je tu spíš pro to, aby jste si dokázali představit jak maličký ten lak je :D 


Samolepky a tetovačky, škoda že jsou vánoce tak krátké a nestihnu zkusit všechno :( 



Rukavice k té masce na ruce. Ten materiál mi byl nepříjemný a docela na rukách škrábal spolu s tou maskou (ne, nespletla jsem si krabičky s peelingem :D) Ještě to zkusím otestovat na někom jiným




A to byl celý prosincový Nailbox. Největší radost mi udělal lak OPI, jak už jsem psala a jsem zvědavá, co bude v dalších krabičkách. Určitě bude později nějaká bližší recenze některých přípravků.

To je pro zatím vše a mějte hezkej večer :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat