neděle 8. prosince 2013

Nürnberg - 3.12 . 2013

Čauko :) 
V úterý jsem se po dlouhé době podívala do Německa :) Naposledy to byl Dresden a teď Nürnberg. Německo mám ráda, protože z Německa pochází moje dlouholetá platonická láska, ale o tom jindy :D 
Jeli jsme hlavně na vánoční trhy, se kterými se české trhy vážně nedají srovnávat. Němci jsou zkrátka úplně jinou mentalitou než Češi. 

Nejvíc jsem se samozřejmě těšila do drogérií, které se taky nedají srovnávat, ale na to už každý přišel. 

Všechno, pro co jsem tam jela jsem si koupila takže jsem nad míru spokojená :) Ulovila jsem i spoustu dárků pro nejlepší kamarádku což byl taky účel. 


 Šli jsme i okolo LUSH-e ale oni nás pak někam zavedli a já už ho nemohla najít :( :D 
Jak se ta ženská šklebí :D :D 




Úplně nejvíc nejlepší obchod kde maji snad všechno <3 


A konečně - moje miminka (růžové jsou z česka) 




Moje nejoblíbenější jsou momentálně ty Cherry Me 


Další "must have" - Lak od Essie. Chtěla jsem ve stylu 'Rose gold' ale takový neměli :( Tak mám aspoň takové 
(Status Symbol , All tied up)

Věc, která se dá sehnat i v ČR .. ale kdy já se dostanu k plnému stojanu Catrice že?! 

 A pro mě naprosto neznámá značka P2 .. měli laky okolo 2€ takže jsem si koupila dva pískové a jsou úplně úžasný! 
(010 - Adorable, 020- Handsome)


Kaviárek na nehty 
Strašně se těším až si s tim budu hrát a jsem ráda že tam jsou všechny možné barvy 



Náhrdelník ze slevy z NewYorker-u 
Ještě jsem si tam koupila obyčejnou Peplum sukni :) 


Původně jsem ten výlet chtěla brát jako tour, ale k tomu se nikdo nevyjádřil a hlavně je fotek z drogerií všude spousta takže tak :) 

Určitě budu psát ještě nějaký článek o Essie a tak ještě zvlášť...

Hezkej večer :) 


3 komentáře:

  1. Škoda.. mě vždycky zajímají fotky ze zahraničních drogérií :(

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tyto pískové mám a jsem z nich nadšená :) a ty Essie závidím (v tom dobrém samozřejmě) :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jsou dobré? Já jsem z nich taky nadšená! Rozhodně při další návštěvě Německa kupuji další, protože tak krásné pískové odstíny v ČR prostě nejsou a ta cena? Pecka!
      Essie jsou moje poklady <3

      Vymazat