pondělí 13. července 2015

OOTD: Utubering

Čauko spáči,

začnu trochu jinak. Přijde mi, že na můj blog chodí jen lidé, kteří jsou zvědavý a myslí si, že tu najdou nějaký drb o youtuberech nebo o mně :D Vás, kteří sem chodíte kvůli mě a kvůli tomu co píšu, bych asi napočítala na prstech obou rukou. Já jsem ráda za každou návštěvu, ale největší motivace k dalším příspěvkům (a že mám nápadů dost) jsou komentáře. Když člověk nedostává zpětnou vazbu od čtenářů tak neví v podstatě nic. Vám to zabere pár minut Vašeho času, takže to prosím zvažte :) 

Jsem i pro objektivní kritiku. (to slovo objektivní si přečtěte aspoň 3x)

Teď k tomu příspěvku. Konečně jsem se dostala k fotkám z utuberingu a postupně je začnu přidávat. Taky jsem na chvilku zase notebooková, takže bude víc příspěvků i fotek celkově. (Když bude zájem, nebudu si tu psát blog jen tak sama pro sebe a pro zvědavý závistivce #nohate) 

Na utubering jsem šla ve znamení Flyguna. Všichni určitě víte, že on je moje srdcová záležitost. Díky němu jsem vlastně začala sledovat celý youtube a získala jsem skvělého kamaráda. Má rád modrou a jeho logo je taky modré. Já modrou celkově moc nemusím a hlavně jí nenosím. Většina mého šatníku je růžová. Sehnala jsem proto modré tílko a nějaké doplňky. Samozřejmě nesměla chybět kšiltovka jako má on :)


Líčení jsem udělala jak jinak než modré. Hodně lidí říká, že mi modrá sluší a zvýrazňuje moje hnědé oči. Stejně to s jejím nošením nebudu tolik přehánět a zůstanu věrná svojí růžový ♥



Vlasy jsou také inspirací FlyGuna, takže jsem zvolila vlny. Nejsou tak pevné jako ty jeho, to bych musela na trvalou, ale i tak se mi to dost líbilo 



Jako doplňky jsem měla trochu té růžové, aby se neřeklo (Neptejte se kde jsem to koupila, je to DIY) 
a náramky youtuberů :) 






Jelikož jsem se v té čepici potom nějak necítila, měla jsem na hlavě takovou modrou mašli. Jde o látku ve které je drátek, takže to na hlavě dobře drží. 
Aby se neřeklo, tak Vám sem přidám fotky aspoň s Pedrem, Housem a Nakashim. 



Na fotce s Nakashim už jsem skoro nenalíčená. Hodně jsem zmokla takže i proto mám na sobě utubering triko. Byla mi zima. :D 




Fotka s GetTheLouk už je na Instagramu, kam časem přijdou i další lidé. Stay tuned. 

Nehty jsem měla jak jinak, než modré (instagram) 
Je to lak od Miss sporty, který mám strašně ráda a pořád jde sehnat. Jen je potřeba více vrstev. 

Jakou barvu nejraději nosíte vy a proč? 

:)

Mějte se, Dája ♥

2 komentáře:

  1. Jeej,strašně ti to sluší :3 Už se těším na další fotky...:)
    Já nejradši nosím černou a bílou...nevím proč,asi že to jsou takové neutrální barvy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží názor,úžasné fotky... ako stále zlatíčko <3 :3

    OdpovědětVymazat