pátek 28. června 2013

Finally Here

Ahoj,

jelikož nemůžu na všechno točit videa, tak jsem se rozhodla že si udělám blog. Zatím se všechno učím a doufám že se to aspoň trochu rozjede. 

Začaly prázdniny takže 2 měsíce veget. Doufám, že všichni letíte někam k moři, pořádně se opálit a odpočinout si. :) Jelikož jsem díky mému učitelovi neprošla z matematiky tak se asi budu učit a jen učit, takže kdyby jste někdo uměl logaritmus a diskriminant tak se ozvěte :D 
Jinak, taky se těšíte na Příšerky s. r. o. 2  a Já Padouch 2? Já moc! Jsem pohádkovej člověk a když jsem 'Já padouch' viděla poprvé, ten film jsem si zamilovala. Hlavně teda Agnes a Mimoně Takže pokračování bude určitě naprostá pecka  <3  

Ještě k tomu blogu: Chtěla bych dělat třeba OOTD nebo nákupy. Občas třeba nějaký song nebo úvaha a názor na nějakou aktualitu. Samozřejmě i moje videa :3 

Kdyby vás něco napadlo určitě mi dejte vědět. Nebojte se napsat já totiž nekoušu, leda by jste chtěli :P 

xoxo   

                                                                                                          Dája 




Žádné komentáře:

Okomentovat