pondělí 29. července 2013

New - in = Nákupy!!

Sotva od nás moje drahá polovička odjela, hned jsme se musely znovu vidět. No znáte to. Ani chvilku bez sebe :D (drnda si u mně nechala brýle) :D
Dohodli jsme se na menších nákupech. Tak jsem si po dlouhé době udělala radost :)

To je samé COLORAMA tu .. a COLORAMA tam, tak mi to nedalo a musela jsem si něco pořídit. Nejvíc mě asi zajímaly laky na nehty. Přišlo mi už docela ohrané, kupovat si zase nějaký růžový nebo červený, i když odstínů je fakt mraky. Proto jsem sáhla po pro mně neobvyklých barvách.

Už jsem zkoušela ten fialový a teda nic moc krytí, tak uvidíme no :) 

Já jsem na tu růžovou no. Zkoušela jsem docela dost růžových rtěnek ale žádná mi nesedla. Nevim, jestli je to tím, že jsem tak bledá, nebo pihatá, nebo nevim :D. Každopádně jsem narazila na Hot Plum od Maybelline. Myslím, že kdo trochu sledujete "beauty svět" tak ví, že tahle rtěnka už je docela profláklá. 


Je to snad první a doufám že ne poslední růžová co mi sedí. Je úžasně pigmentovaná a vydržela mi na rtech i po tom, co jsem snědla twister. Jen tortila byla trochu růžová ale who cares. Růžová je nejlepší :D
Myslím, že je to nádherná letní barva.

jak už jsem ve videu FAQ říkala, moc bižuterie nenosím. Ale v C&A měli výprodej značky Iam takže jsem s odbornou pomocí mojí princezny pořídila takový docela nápadný řetízek/náhrdelník nebo jak tomu chcete říkat. 
Přijde mi, že peří v poslední době docela letí. Jak jste mohli vidět v mém posledním OOTD tak jsem si pořídila ozdobu do vlasů. 
Byl v akci z 229 Kč na 90 Kč - no neberte to. Musím říct, že na krku vypadá vážně dobře. Když si vezmete nějaké jednoduché nezdobené tričko tak to dokáže pořádně oživit! 

V tomhle vedru je taková halenka prostě nejlepší! Je vzdušná, lehká, není v ní vedro a má úžasné barvy. 
jen mi přijde, že zastrčená vypadá lépe. 
 Další úlovek. Mega mega mega cute kalhoty. 
Ta halenka se k tomu moc nehodí, ale nechtělo se mi vymýšlet něco jinýho :D Miluju vysoké kalhoty! Nesnáším, když jde holka a kouká jí z kalhot pulka zad a prdele (s prominutím) :D 
Z toho jsou pak akorát nastydlé ledviny.

Od essence už mám dvoje krémové stíny. Přijde mi to podobné jako color tattoo. Měli je ve stojánku se slevami a ještě aby nebyly načaté. Tak jsem po nich sáhla. barva je fakt úžasná, na očích vypadají taky dobře. Jediné mínus je, že je ten otvor příliš malý. Na štětec je dobrý ale já si takový produkt ráda aplikuji prstem a prostě se mi tam sotva vejde. Pokud bych si teda nechtěla zabořit nehet. Což opravdu nechtěla :D




Pak jsem si koupila dva šampóny od Balea. Nic extra, ale po delším používání o nich určitě napíšu ;) 

Pěknej zbytek dne! Neuvařte se a hodně pít!! 













4 komentáře:

  1. Odborná pomoc kamarádky je přece nejduležitější, proč jinak by při těch nákupech byla potřeba? :D

    OdpovědětVymazat
  2. ViollettShadow3. srpna 2013 v 21:42

    Já jsem si ty laky od coloramy kupovala taky když byla akce 2+1... A mám zlatý stříbrný a krvavě červený, a zatím jsem zkusila červený a na mých nehtech drží dobře, vydržel nepoškozený přibližně týden možná déle. Což na to že jiný laky mi vydrží tak 3-4 dny je velmi dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už mám 2hý den nalakované nehty tím zeleným a zatím taky dobré. Tamto bude asi tím, že je to z té Neon kolekce..

      Vymazat
    2. ViollettShadow10. srpna 2013 v 0:29

      Ano asi ano, protože já si stěžovat na něj nemůžu, byla jsem v německu v krámě a koukla jsem na 'Odlakovač v tužce' jelikož má němčina není dobrá a podle obrázků jsem myslela že je to průhledný lak, přejela jsem si po celým nehtu, a dávám velký +.. Na 'odlakovači v tužce' byla červená z nehtu, ale na nehtu nic nebylo... Barva stále stejná.

      Vymazat